Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Saturday, August 13, 2011

si buncit yg gembira dgn makanannya.


tadi kan. tadi tadi tadi... kan.
kite en.. kite kite kite..kite kan.
bebuka poasa kat hoteeeellll.
ngehhh ngehhh ≧^◡^≦

ngan dokter dokter. ٩(●̮̮̃•)۶
hensem :P

Hotel Permai Inn Kuala Terengganu destinasinya.
pelbagai makanan dihidangkan.
aneka juadah tersedia.
*ayat bajet macam nak raya dah.

sungguh! banyak sgt mkanan.
dari yang manis masin pahit masam sumua ada.
perut ni, perut ni, macam na meletoppp.
bulat sgt.
ok ok, kali ni aku mengaku.
aku dah buncit. erk =.=''
tp itulah hakikat.

mak aku kata :
"bulan poasa ni makan ikut had, jgn ikut nafsu.
nanti membazir, jd kawan setan.
satu²nya setan yang terlepas dr ikatan bulan poasa ni, kau lah :P"

dasat kn stetmen mak aku. nasib tu mak.
ishk....makan dalam. :P

so. ni gamba yg kami sempat snap.
gamba si budak buncit. kehkehkeh.
maafla, sumua ta snonoh punya.
x reti la nak amik gamba comel².
pooddah!


(besame ms kimchee *pelik nama macam makanan korea yg masam2 tu. )

(ad, nomei si syaz, echalok, jajai)

(begamba sebentar besame vanidah :P)

(amacam? nampak sedap kn. sbb sedap la aku jd buncit tahu tak!)

(dengan sara si monchet)

(sedap kan? pecaye x, sumua ni licin. kami tak membazir!)

(aku credit pic ni. sape snap nih??? tengkiu weh, aku nampak cantik. haha)

(muka kenyang yang happy)

(dengan echa si boyot, cha pandai kau cover aku munye prut!)

(ok fine, dlm byk² pic, ni la yg paling sopan. tengs :P )


happy sioooott. perut kenyang!
Alhamdulillah atas kurniaan rezeki :)

(▒)(▒)
(▒)(♥)(▒)
(▒)(▒)

ஜ۩۞۩ஜ

2 comments:

akusukemcflurry said...

haip ! perot die sorg je muncet owkeyh . yg laen semua ta muncet . wekk :P

AiN said...

same je la...jgn x ngaku lak :P