Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Thursday, August 11, 2011

Alaha apela nasib ಥ_ಥ

haii nasib. nasib. nasib.
bala bala.
ύ.ὺ

bukan menyampah. bukan benci jugak.
tapi. tak faham lah???
(►.◄)

aku rase macam aku dah buat kesalahan besar gila.
aduhai, rase sumpah nak mencarut.
nasib kau bulan puasa.
aku tahan!
≧ω≦

tu la org kate.
dah ludah nak jilat balik.
pk dulu sblum wat pape.
skg? rugi diri sniri.
⊙_☉

aku tak marah. tp macam LOSER la.
tau x? LOSER!
fedup la.
sbb ni melibatkan hati org.
aku dah macam hancurkan hati org tu kt seseorang.
(╥﹏╥)

peringatan la kn, lain kali bila aku tanya, jawab jujur la.
jgn jawab ikut sedap otak je.
aduhai. bala bala.
٩(×̯×)۶


buat sidia yang telah kena tengking :

"aku sorry lah. bukan niat aku nak tengking, tapi kau annoying la. sumpah gelabah.kau ni mcm budak² yang baru nak belaja becinta.aku tak marah kau, tp..haishh taktau la aku nk explain ape lg. aku tak salahkan kau. tp kot ye pun, saba la skit, jgn tau nk desak pakse aku je. aku byk lg keje nk buat la dr nak setelkan hal kau. aku ikhlas tolong kau. kau ade telor, ape gunanye telo kau?? guna la! jd jantan skit. ni hal umah tangge pon nak aku setelkan. kalu aku mak mentua kau takpe gak. sorilah, aku lancau ckit, aku juz nk bg kau sedar, bukannye nk marah kau.sorry lah bro!"

hesh..sian budak tu.
ok.

ni untuk yg merindui si dia yg kena tengking :

"aku taktau la. dah bebuih mulut aku. aku tak marah kau! firstly nk ckp, AKU TAK MARAH KAU, jgn slh faham lak. cuma aku nk kau sedar. bila ade depan mata, syg sungguh² la, jgn buat mcm org suruhan. dye ikut sume ckp kau sbb dye syg kau. kau x reti nk hargai ke? ape yg aku tau la kn, setiap brg yg diberi kt kite, sumenye ikhlas. tak payah nak bg balik la pulang balik la. budak kecik pon tau nak hargai brg pemberian org tersyg tau tak. mmg laser, tp nk wat cane. aku x suke tgk ko monyok sbb ni. kes ni da mcm 1 crite tu tau x, crita KISAH RUMPUT. hargai la. bila dah takde baru nak tecari2. aku bukan x nk tolong korg dah. tp aku sniri pon da byk wat mslh dlm hbungn korg ni. aku rse mcm da runtuhkan umah tangga org tau tak! heshhhh.... lepas bace ni ko jgn nak tarik muka lak. aku just nak post dlm blog sbb nk bg kau bce tiap2 hari. untuk kau sedar tentang kepentingan menghargai orang tersayang sementara ada. hargai! susah nk jumpe laki camtu. dye sanggup buang ego dye hnye x nk bg ko berapi. tau tak? BUANG EGO! tu benda paling memalukan bg sorg laki. tp laki tu?? dye x kesah pon. ok la, psl yg ko kte ko sakit tu, dye ade kesah?? sumpah dye x kesah. dye trime ko seadenye. npe la ko still x nmpk keluhuran dan kelurusan dye tu? haduhai..tolong la kawan. susah da aku nak amik blik hati dye lepas aku tengking dye haritu. malu la aku. aku da buatkn kpecayaan dye slme ni kt aku da hilang. nasib nasib. bebuih mulut aku. last skali, HARGAI!!"

sekian, terima kaseh.
macam tu la kisah si rumput.

"BERSYUKURLAH.."
✿◕ ‿ ◕✿

No comments: