Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Sunday, July 31, 2011

Maafla kalau menyakitkan hati.

bila barang da lepas. baru nak kenang.
baru nak carik.
baru nak jilat balik ludah sendiri.

bodoh sombong namenye.

maaflah kalau terasa.
tapi aku bukan jenis suka menipu.
aku agak terus terang walaupun menyakitkan.
tp ade aku kesah?

aku x reti pujuk.
lantak kau la nak duduk dalam dunia ape skalipun.
once u hurt me, i'll hurt u double.
maybe juz an ignorance.
itupun aku rase da cukup menyakitkan.
dari aku lebih terus terang?

maaflah.
aku memang sial.
lantak kau la nak benci aku ke.
nak buang aku ke.
ade aku kesah?

FOB!


Wednesday, July 27, 2011

class session, girls!



sekarang kelas.
kelas. tahu! kelas!
tp? aku dengan cool'nyer, meng-online-kan diri.
haha.
puan kat depan mengajar.
aku kat belakang, online.
macam ni la kalo dah malas.
orang kate x berkat.
takpe, last kelas nanti aku salam ciom tgn puan.
hehe :P


*muka bangga aku online.
muka bangaa buat jahat.
maafkan saya puan.
saya x faham ape puan ajar.
baik saya online dr saya tido, puan.
kan kan kan.

Tuesday, July 26, 2011

am i cool enough?

hangat.

tah nape pasal. hangat lak harini.
macam tahi!
perh. stelah sekian lama stop mencarut dlm blog ni.
shit la this feeling.
myb aku nak dtg peyed.
nasib da raya. (habis ganti posa)
benci benci benci.
aku x suke perasaan ni.
sekali lg. macam tahi!
x tau setan ape yg rasuk aku ni.
hesh. FO!!!