Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Friday, April 1, 2011

Getaran anak tekak.

Lagi 1 stgh jam nak rokol, kami (aku, lin, ily, pah, fa, aten) sempat lagi kuar g mama tomyam. berhajat bukannya nak makan tomyam ke, ape ke, tapi kami terkinja-kinja tak tahan nak pegi karoke. dah lame rasenye tak g karok. dah naik gian aku. lame sangat tak lepaskan atau dalam erti kata lain lontarkan suara. bila dah karok, x fikir da suara sedap ke tak, janji pegang mic, nyanyi!

Tadi lagu 18, sorang 3 lagu je. tak sempat nak banyak². selalunya kalau kami g karok mesti banyak gila lagu. lagi² lau g ngan Fa. memang 50 60 lagu tu normal. haha. nyanyi jerit2. memang fun. dengan Aten nyanyi lagu mengulit kenangan macam baca buku. haha lawak ko Ten!!

Kitorang sempat habiskan ke18² lagu dalam masa 1 jam stgh je. :) lagi 4 minit nak rokol kami balik. bagus betul.. makin naik sem makin lemak bertambah. buat kepala seniri. itu semestinya. senior kan. haha

Best! rindu nak karok lagi.tengah elaun banyak lagi ni. pe salanye. hihi :) tapi sayang. seronok sangat karok, gamba pon tak amik. yang kurang gemar, kaum² lelaki kat situ macam tak penah tengok pempuan nyanyi. macam monyet! huhu

* Gabe Saporta.
(gamba takde motif, aku cume nak cakap, aku suka dia.)
haha! chill :D

No comments: