Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Saturday, June 12, 2010

budak gegeh tegedik.

knape mst pilih org untuk dilayan?

bukan kisah pasal aku.
tp kisah pasal maknusia yg x sedar diri.

aku tgk dr jauh je.
lagi² kalau melibatkan layanan pesakit di wad.
aku tak faham!!

knape mst layan dgn baik giler.

terutama pesakit yg mempunyai ciri² spt ini :

  1. mempunyai anak teruna yang gila hensem.
  2. mempunyai cucu lelaki yg hensem.
  3. mempunyai ramai senarai anak² lelaki dalam ahli keluarganya.
  4. lelaki yg memiliki rupa paras menarik.
  5. tak hensem, tapi poket mak aih! tebal!
  6. bekerjaya tinggi walopon kuat mengusha dibahagian aset² tetentu. (laki miang)
  7. dan banyak lagi.terutamanya kaum yg bergelar LELAKI.


oy.sudah la wey.
sakit mata aku tgk.
kau ni melayan dgn ikhlas ke x?
aku tgk ramai lagi pesakit yg menunggu layanan macam tu.
tp kau tetap dgn pilihan kau.

pada pesakit yg tidak mempunyai anak lelaki.
harap maaf.
org itu tidak akan melayan anda.
haha.

apela!
baik x yah jd nurse kalo gitu.
bengong.

2 comments:

saramysarah said...

stujuuu...
slamat aku bkn yg jnis mcm tu..
aku ta memilih psakit...:)

AiN said...

yelah.
haha.
sume pon ko x.
bwek :P