Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Monday, June 7, 2010

ahh tidak. aku fedup!

"plepukkk"..
"bodoh!"

seringkali aku mengulanginya jika keadaan buruk itu berlaku lagi.
mmg aku mengeluarkan kata² yg kesemunya kesat. bengang. marah hatiku ni!

kenapa ha?

kau memang bermasalah. menyusahkan aku je. nak kata aku x jaga kau dgn baik. ah dusta belaka. aku tatang kau bagai minyak yang penuh. apa lagi kau mahu?

kau mahu mandi? aku cuci kau, aku lap kau dgn bersih sekali.

kau mahu makan? aku beri kau makan. sampai kau x larat nak sumbat. nak termuntah aku tengok keadaan kau.

kau mahu menghirup udara segar? aku beri kau kehidupan baru.update kau tiap² hari. bukan tiap² minggu, bulan mahupun tahun.

kau mahu bercinta? aku beri kau pengetahuan tentang cinta. semuanya telah aku serapkan ke dalam jasad kau.

kau mahu seks? oh. itu pun turut ku senaraikan dalam kehidupanmu.

kau mahu kasih sayang? aku belai kau tiap² hari. aku manjakan kau dgn sentuhanku.


apa lagi yang kau mahu?
tidak cukupkah kesemua pengorbananku untukmu?
hahh???


kalau kau jammed lagi, aku akan lepaskan kau. aku beri hak penjagaan kepada insan lain.mungkin dia lebih mengenali apa kehendakmu. oh laptopku....

tlg la jgn jem lagi.
plisshhh!!

12 comments:

saramysarah said...

ehekkk2...
mgkin kurg pngtahuan psal seks ag kowtt..heheee..:P

AiN said...

ko tahu? tolong la tambahkan.
haha :P

saramysarah said...

hehehee..
nntyla aku tlg tmbhkn...
tggu aku sebilik ngn ko nnty k..:D

AiN said...

erk...

haha.

'aku hanya mampu ketawa..'

-.-''

saramysarah said...

ketawa mknenye stuju n suke laa 2..
hehehee..tq noenn..:P

AiN said...

yahaha.
no words can describe my thoughts rite now.

ekeke :P

saramysarah said...

noenn,
no words or more than words..
hehehee..:P

izzAti said...

hahaha igtkn hemster or what..
lappy rupenye~

AiN said...

sarah.

more than words?
erkk..
leh dpt bronchospasm aku.
haha

AiN said...

zati.

hemster??
erk..geli la.haha
walopon comel dye tetap tikoss..

lappy aku mragam la.
bukak je cita korea,jem.
hadeh..

izzAti said...

hahaha
tu la
dy x bg ko tgk bnde2 x baik ni
kn lappy? hehe

AiN said...

cite korea weh.
bukan porno.
ekekek :P