Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Tuesday, May 18, 2010

sound of water "tap tap tap"

pagi yg gebu, selepas lena beradu...

"ah! x de air. cane na mnd ni. abes la busuk aku g wad! hesh~ "



tengahari yg mendung kelabu, selepas selesai syif di wad...

"la?x de air lagi?gile la kolej ni...xpe, minyak wangi still bebau harum :) "



petang yg sibuk, selepas keluar membeli makanan...

"hoi..ape ni.air dr pg xde. aku busuk tahap bangkai da ni!!"



senja yang damai selepas maghrib...

"walaweh..over da ni. sape lak telan tangki air kolej ni!!"



malam yang pekat, hujan yg berjalur-jalur...
"aku tekad! malam ni aku mandi air hujan..demam pon demam la..."




soksek² : tubuhku tidak menjamah air seharian..
(aku x mandi seharian laa..)
ga ga ga ga bwekkkksss~

No comments: