Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Sunday, May 23, 2010

(-.-) ?

aku skg x bape nk faham ngan keadaan sekeliling aku ni. ade yg camtu, ade yg camni. haishk..pape jelah. tp dlm² ketakfahaman tu, aku cube tok mendalami ape yg sbnarnye mereka mahukan. aku cuba menilai seseorg dr perspektif aku sniri, baik or buruk or sedang² baik or sedang² buruk. entah lah.. bila kenang balik mmg leh jd PSY aku ni. penat tau nk fikir pasal sume² ni, tp sbbkn nk teruskn hidup aku diperantauan ni, yg jauh dr kasih sayang ibu dan ayah serta family aku, aku bangun n paksakan gak diri aku ntok teros survive kt sini. lagipon 3 tahun je noin..saba saba n saba. ko dah berjaya menamatkan sem 2 kau dgn successful skali! bulan depan ko masuk sem 3 dah. pastu 4 patu 5 patu 6. pastu ko da posting. keje. kawen. teruskan hidup. kn senang. tp dalam nk tunggu masa yg menjangkau umur aku tu, boleh mati kekeringan aku kat sini.

"aku boleh!!"





psy : psikiatrik (in medical term )

4 comments:

faradiba said...

pe da jd wei???
ad org wat babi kat ko ke??

AiN said...

bukan la wat babi. cume wat fuck sket je.haha :P

faradiba said...

haha..
da xde dara lg..
membe ko kat tganu ke??
dorg wape??

AiN said...

hahaha..
aku dara g.ank dara sunti la ktekn.
wei.lepak jom.