Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Thursday, March 4, 2010

Taiping..muah muah muah

yeaaa..

ahernyaa..

aku suda sampai di Taiping!

huhu....

naik bus 13 jam.

sakit pinggang + ponggong + tulang blkg

aduuu..tp manfaatnye,

sangat²ku hargai.

sampai juga aku ke destinasi yg ingin dituju.


ku kucup tangan ibu dan ayah,

peluk mereka dgn erat skali!

kuberikan kucupan mesra dipipi mereka.

bergenang air mataku,

rindu yg ku pendam slama ini,

terungkai akhirnya...

huu..ya Tuhan.

sesungguhnya aku amat bersyukur.

kerna Kau telah mengurniakan mereka yg amat aku hargai dlm hidup ini.

yg sentiasa mengambil berat tntg hidupku.

yg tak pernah alpa memberikanku semangat!

yg mendoakanku pagi hingga malam.

yg tak pernah mengeluh dgn sikapku yg degil.

ya..macam² lagi...

adeiii...sedih² (feel lebih lak aku ni)

aku bersyukur ya Tuhan...kau panjangkanlah umur mereka Ya Allah.

berikan mereka kesempatan untuk melihat kejayaan aku.

huuu :)

peace!

4 comments:

izzAti said...

aku syg mak aku gk wey,, feeling~

AiN said...

huhu..tu la psl.
aku da nk dkt 4 bulan x balik en.tu yg feel tlebih tu..

choon_lynn said...

cedey ain..
ko ni aku bru je blik ni..trase nk blik kg lg la..

AiN said...

haha..le aa lin...
uma ko sjengkal je kot....
:P