Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Monday, March 1, 2010

befdey kart tu zara ♥




"hepi befday tu u,
hepi befday tu u,
hepi befday tu zara,
hepi befday tu u.."


(me and zara)



hehe..baru nak publish kad yg aku wat xlusif tok zara. aku wat kad je. sbb x beli hadiah pon.. ok la en. sumenye berasaskan sipot. aku kutip sipot² ni kat blkg kolej aku je (Pantai Batu Burok) sblom bawak balik tu sempat gak la aku jampi² sipot² tu, takot lak lau de penunggu ke en. hehehe kite x tau.sume kuasa tuhan. erkk...
warga yg menulun aku mengutep sepot adelah :
lynn
nysa
(thanx guys! u! )

7 comments:

sara Qifa said...

chantekk la pulakk aku tgkk...
huhuu..
nk etekkkk kad chantekk cmney...
xkree..
nk etekk..nk etekk..:P

AiN said...

nak etek?
hahaha...
etek mu kn da ade.besa lg tu..
nak ke?
ololoo..
thun ni ko nye beday aku watkn ea..
saba jela ea :P

choon_lynn said...

noien...
ko x vtaw pown aku pon ad gak tulun2 ko kutip iput tuuuu....
cedey aku..
sob..sob..sob...
cepat..tulis smula..!!
aku xkire...
hahahaha...

hannah joe said...

woih.. dah lepas lama dah kot. hahaha sebulan baru nak post.perghhh

AiN said...

ye lin...
aku boh da..
haishk..
hahahaha

AiN said...

ye lin...
aku boh da..
haishk..
hahahaha

AiN said...

hanna..
ye..aku baru siapkn kad dye.
kesian en.
dye menunggu je.haha

aku x bz baru bole siap spnohnye bende tu.
sbb tu bru publish.
heh heh