Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Friday, March 5, 2010

1st day at home!

dok uma mkn cekelat. hehh...dok asrama mkn ckelat mmg x puas la..sbb kne beli sniri.ckolat en mahal :P dok uma beli guna duet mak bapak.

hueee heaven~


da balik uma.x tau nk wape pulak..membe² aku sume x cuti.aku je cuti sorg²..pelik tok kolej aku ni.so nk kua pon, kua ngn mak aku jela.abah aku mmg x ekot g sopink² ni.haha..akak aku ckp dye nk balik esok.perh..abeh la aku.kne jge ank buah..

adeiii~

Thursday, March 4, 2010

PutraKu ♥

Aku yang terlelap sendiri
Terlelap sampai tak sadar diri
Ku lihat sang pujaan hati
Datang melangkah terus menghampiri
Namun sungguh sayang
Kau hanyalah sebuah mimpi
Terbangunkan pagi bersama matahari


"Aku bergetar di sentuh dia
Mataku terbang sampai ke langit "
Tubuhnya pun indah ku pandangi
Putih mulus dan seksi
Terjalin seperti sang bidadari
"Kan ku peluk dia sampai mati"
Rambutnya pun indah bagai putri
Mirip iklan di TV
u bubu!

Taiping..muah muah muah

yeaaa..

ahernyaa..

aku suda sampai di Taiping!

huhu....

naik bus 13 jam.

sakit pinggang + ponggong + tulang blkg

aduuu..tp manfaatnye,

sangat²ku hargai.

sampai juga aku ke destinasi yg ingin dituju.


ku kucup tangan ibu dan ayah,

peluk mereka dgn erat skali!

kuberikan kucupan mesra dipipi mereka.

bergenang air mataku,

rindu yg ku pendam slama ini,

terungkai akhirnya...

huu..ya Tuhan.

sesungguhnya aku amat bersyukur.

kerna Kau telah mengurniakan mereka yg amat aku hargai dlm hidup ini.

yg sentiasa mengambil berat tntg hidupku.

yg tak pernah alpa memberikanku semangat!

yg mendoakanku pagi hingga malam.

yg tak pernah mengeluh dgn sikapku yg degil.

ya..macam² lagi...

adeiii...sedih² (feel lebih lak aku ni)

aku bersyukur ya Tuhan...kau panjangkanlah umur mereka Ya Allah.

berikan mereka kesempatan untuk melihat kejayaan aku.

huuu :)

peace!

Monday, March 1, 2010

befdey kart tu zara ♥




"hepi befday tu u,
hepi befday tu u,
hepi befday tu zara,
hepi befday tu u.."


(me and zara)



hehe..baru nak publish kad yg aku wat xlusif tok zara. aku wat kad je. sbb x beli hadiah pon.. ok la en. sumenye berasaskan sipot. aku kutip sipot² ni kat blkg kolej aku je (Pantai Batu Burok) sblom bawak balik tu sempat gak la aku jampi² sipot² tu, takot lak lau de penunggu ke en. hehehe kite x tau.sume kuasa tuhan. erkk...
warga yg menulun aku mengutep sepot adelah :
lynn
nysa
(thanx guys! u! )