Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Sunday, May 31, 2009

sesak cam tin sardin!

last friday, pas abes keje aku tunggu komuter nak balik subang jaya kt kl sentral.
fes impression aku...ramai gile sial!!

( keadaan x tekawal kt lua tren..)

''sesak + ramai gile maknusie. tak hengat. sume pakat² langgar sesuka hati je.''

dah la bape kali tren tlepas, x kasik masok sbb tlalu sesak + full. so dat tren tu tutop pintu..
celake tol. lg lmbt la aku leh smpy umah..hish!

last² asek org je rempuh aku, so aku pn buat la muke x malu..
aku rempuh diorg lek sambil mengeluarkan kata² hikmat..
keh keh keh!!

''aku lepas!! berjaya! dpt masok lam tren.....''

(sesak cam sardin en :P tp ni still lua tren, x dpt nk capture lam tren, nk angkt tgn pn susa)


al-kesahnye.........

aku tesepit lam tren tu besame² 4 jejaka yg tip top habes n 1org tua yg bejanggut beruban.
bau jgn ckp la. mcm² wangian leh dihidu. mashemmm :P dok lam tu, mmg terlanggar² bdn la ngan diorg. dah tu nk wat cemane kn. sempit nk mmpus.


yg haramnye...........

pakcik janggut beruban tu leh cam nk raba² aku lak.ape kes? nak cabul ke?
konon nk letak tgn kat tiang, tp ape hal lak letak tgn kt tuutt² aku..
budus~

yg cambeshnye.......

sunuk gak aa sempit² ni. dpt gak sembg² ngn 2 jejake tampan yg menghimpit aku supe haram tu..hahahhaah. sumpah comel! mantap lak tu.


yg segannye.......

tym nk kua dr tren, keadaan kn sempit, patu tren tu cam benti brek mngejut lak aih.. so, aku cam terpegang dgn sentuhan yg ketat kt buntot sape ntah.tp aku bajet mmg laki² punye la. sbb pmpuan sume kt blah depan aku.laki² je ramai c2. sape nye x tau la.nasib la. lol :P

so kesudahan cite ni, aku smpy uma kol 9:27 mlm!

2 comments:

it's all about life... said...

nape ngn kubang kerian? ermmm...kubang kerian tuh dkt ngn husm kubang kerian laa...ha3 Kt area2 demit...dlm 10mnt ke KB...nape weh?

AiN said...

oh. aku nnt masuk study usm sne la..
aku mek kos nursing..
menukar arah angin..hehe.

mmbe aku ckp kalo dr kl nk ke klntn buntot leh kebas gile.btol eh? sbb aku x pnh smpy klntn seh :)