Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Thursday, April 23, 2009

cerekarama cik timah :p

Tempat Kejadian : Rumah Cik Timah
Situasi : Kenduri arwah

Masa Kejadian : 11 Pagi

ok!! td aye mateku mleleh depan makcik timah (membe mak aku)

sbbnye gare² 'hot story' yg dia bikin..
cik timah berkata.......

"ain..hg jgn lupa slalu peluk ciom mak ayah hg..smentara stok masih ada..ehh smntra depa ni mseh ada dlm dunia + dpn mata hg. sbb nnt bila depa dah x dak, baru hg rindu smpy nk mleleh segala mcm air..dah x dak gunanya lg ain oy."

aku pn naik pelik..(knpe tetibe timbul topic ni ye cik timah??)
patu cik timah smbung....

"x, makcik bukan apa ain..makcik tringat dulu² makcik jarang nk peluk cium suami makcik.bila da jd arwah baru la nk mnyesal tak habih².hg nk tau sbb apa makcik ckp macamni kat hg?"

ohh...saspen je!

"sbb mlm sblum pakcik hg meninggal, dia ada cakap 'mai la peluk abg, lama dah timah x peluk abg' (ok..ni stetmen arwah pakcik hasan)".."makcik takmau peluk dia.makcik malu sbnrnya.sbb dah lama sgt kami tak buat macam tu.tgk² esok pg meninggal, makcik punya sedih la sbb x ikot apa yg dia mintak smlm. smpy skrg makcik dok asyik temenung teringat kt pakcik hasan hg."

ohh ok, aye mateku udah mleleh...(sengal oo mcik ni, skali memek muke dia kasi!!)
mnenye x aku mleleh...adui cik timah cik timah..
pastu aku pn ckp............

"ciktimah bce la yasin..fatihah sdekah kat arwah..nnt dpt la arwah rse pelukan makcik dr sini.."

skali cik timah wat muke cuak do kt aku..ngan aku² skali cuak.
kehkehkeh..nangis x de feel..kejap je aye mata aku mleleh.
patu leh bg stetmen sengal camtu kt dia..aduh..
biggest mistake la unty..so soey~

No comments: