Si Ain menjadi anak kepada Pakcik Hussin dan Makcik Faridah :)

Sunday, April 26, 2009

hell hell hell!!

sakit pale bile memikirrrkan :

  1. intbiu usm 30 april ni.
  2. intbiu spa 5 mei ni.
  3. lapor diri ukm 6 mei ni.
  4. resume untuk spa x siap lg. (sbnanye haramjadah aku x tau buat!)
  5. gambar passpot aku tudung senget!! (celake tol minah yg capture tu!!)
  6. jerawat tetibe lak aih tumboh 2 ketol kauu, kt pp blah kiri aku. (besa! aku x tipu!)
  7. aku dijangkakan p ukm naik bus??!! (keteku kne simpan umah tepen)
  8. boleh ke aku berkhidmat dgn spenuh hati? (well, aku ni agk pemalas~)
  9. aku da gile facebook. (gile buang mase)
  10. plan yg sgt besa nk g epoh harini..tp kawan aku buat taik.
  11. fukk!! :8)

kepaleku amat runsennnnn!!!

2 comments:

timHayabutsa said...

cam ne nak follow blog ko? nak tekan pe? susah beno!

AiN said...

ha..ko g je kt dashbod ko.
side bwh de [ADD]
ko paste email aku ni..
cul_batbetpolaif@yahoo.com